А что мешало до этого приписать нас к Чернигову? И уже есть твердая уверенность, что именно Славутич а не Репки будут райцентром? Какова вероятность того, что именно наши не хотели переходить и что их останавливало тогда? Как легко вообще это делается? Процесс типа уже пошел и нам остается только для себя найти побольше плюсей? ;)
Из плюсов: наверное еще отпадет "аргумент" у черниговских медиков для отшива славутчан, типа вы не наша область. Такой может образоваться у киевских, и не только медиков. Хотя это все ихние забобоны...
По поводу обслуживания (и не обслуживания) медиками, пожарными, полицией прибрежных районов: вам не кажется из ряда вон выходящими отмазки ближайших экстренных служб принять экстренные меры? Тут надо бы разобраться и наладить нормальное реагирование не зависимо от принадлежности к региону. Не находите? А не перемещать гору поближе к магомету!
Если позвонить 112 - кто отвечает? ;)
Я бы не считал плюсом этот пункт. Тут где-то что-то пошло не так и если оставить территориальный подход как есть, мы еще столкнемся с неоказанием помощи, вот увидите. Например все машины на вызове, и приедут не раньше, чем могли бы приехать из другого района. Границы районов они такие коварные...
p.s. Закон України "Про екстрену медичну допомогу"
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/5081-17
Стаття 3
...
2. На території України кожен громадянин України та будь-яка інша особа мають право:
...
звернутися за отриманням екстреної медичної допомоги
до найближчого відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги чи іншого закладу охорони здоров’я, який може забезпечити надання такої допомоги;
повідомити лікуючого лікаря або працівників найближчого закладу охорони здоров’я
незалежно від форми власності та підпорядкування про свій невідкладний стан або про невідкладний стан іншої людини.
3. У разі виявлення людини у невідкладному стані, яка не може особисто звернутися за наданням екстреної медичної допомоги, та за відсутності медичних працівників на місці події громадянин України або будь-яка інша особа,
які виявили таку людину, зобов’язані:
негайно здійснити виклик екстреної медичної допомоги або повідомити про виявлену людину у невідкладному стані та про місце події працівників найближчого закладу охорони здоров’я чи будь-яку особу, яка зобов’язана надавати домедичну допомогу та знаходиться поблизу місця події;
за можливості надати виявленій людині у невідкладному стані необхідну допомогу,
у тому числі шляхом перевезення такої людини до найближчого до місця події відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги чи іншого закладу охорони здоров’я, у якому може бути забезпечено надання необхідної медичної допомоги.
4. Кожен громадянин України або інша особа, які виявили людину у невідкладному стані, мають право звернутися до підприємств, установ та організацій з проханням надати транспортний засіб для перевезення такої людини до найближчого до місця події відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги чи іншого закладу охорони здоров’я, у якому може бути забезпечено надання необхідної медичної допомоги. Підприємства, установи, організації незалежно від форми власності та підпорядкування, фізичні особи - підприємці, а також водії зобов’язані забезпечити безоплатне перевезення наявним у їх розпорядженні транспортом людини, яка перебуває у невідкладному стані, до найближчого до місця події відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги чи іншого закладу охорони здоров’я, у якому може бути забезпечено надання необхідної медичної допомоги.