Славутицький міський центр зайнятості -> Київський обласний центр зайнятості -> Державний центр зайнятості -> Міністерство праці та соціальної політики України
Як зареєструватися безробітним?
Для реєстрації в центрі зайнятості потрібно мати такі документи:
- Паспорт
- Трудова книжка
- Ідентифікаційний код
- Документ про освіту
- Військовий квиток у разі потреби
День звільнення з роботи вважається останнім днем роботи на підприємстві, і в цей день громадянин не може бути зареєстрований в центрі зайнятості шукаючим роботу.
У разі якщо за 7-денний термін пошуку роботи громадянинові через відсутність непідібрана підходяща робота, то на 8 день за його заявою йому буде присвоєно статус безробітного.
Відділ з роботи з роботодавцями
Начальник відділу - Петрушенко Валентина Володимирівна
Заступник начальника відділу - Клюєва Лариса Валентинівна
Головний спеціаліст - Лайко Галина Олексіївна
В центрі існують такі функціонально-просторові сектори:
Довідково-консультаційний сектор
Сектор самостійного пошуку роботи
Профінформаційний сектор
Реєстраційно-приймальний сектор
Сектор активної підтримки безробітних
Сектор по роботі з роботодавцями
Адміністративно-господарський сектор
У довідково-консультаційному секторі працює диспетчер – консультант, до якого звертаються всі громадяни, якщо їм не призначено іншого прийому. Диспетчер-консультант - Пічуріна Людмила Миколаївна
Сектор самостійного пошуку роботи
Поруч з диспетчером-консультантом - сектор самостійного пошуку роботи. Тут можна самостійно користуватись інформацією, розташованою на стендах з картками, про вільні робочі місця, розмір заробітної плати, характер і режим роботи, професійні та додаткові вимоги до кандидатів, і знайти підходящі варіанти свого працевлаштування.
Самостійний пошук роботи на стендах вакансій є обов`язковою процедурою перед співбесідою зі спеціалістом з працевлаштування.
Реєстраційно-приймальний сектор
Робота спеціалістів у реєстраційно-приймальному секторі спрямована на виявлення потреб, побажань клієнтів, усіх життєвих обставин, які можуть прискорити пошук постійної роботи.
Спеціалісти з працевлаштування:
Робоче місце №5 - Головний спеціаліст Литвинчук Марія Степанівна
Робоче місце №6 - Спеціаліст 1 категорії Панасевич Тетяна Віталіївна
Робоче місце №7 - Головний спеціаліст Люшня Тетяна Анатоліївна
Робоче місце №8 - Головний спеціаліст Богданьок Тамара Василівна
Робоче місце №4 - Начальник відділу Надточій Валентина Василівна
Профінформаційний сектор
У профінформаційному секторі спеціаліст з профінформаціїї допоможе клієнтові усвідомити економічну ситуацію, що склалася в регіоні, з`ясувати перспективи зайнятості та можливості професійного навчання.
Клієнт має можливість ознайомитися з описами професій (спеціальностей), довідковими матеріалами про навчальні заклади, переліком професій, за якими організовує навчання центр зайнятості, подивитись відеоматеріали про зміст окремих професій тощо.
Сектор активної підтримки безробітних
Заступник начальника відділу Стадник Наталія Миколаївна
Спеціалістами сектору активної підтримки безробітних організовується професійне навчання безробітних, проводяться семінари з техніки пошуку роботи, організовуються громадські роботи (роботи тимчасового характеру на строк не більше 2 місяців без зняття з обліку в центрі зайнятості), спеціалісти центру надають професійні консультації, допомагають залучитися до підприємницької діяльності.
Історія Славутицького ЦЗ:
Славутицький міський центр зайнятості розпочав свою діяльність у вересні 1991 року на підставі Закону України “Про зайнятість населення”, який в умовах ринкової економіки і рівноправ’я всіх форм власності визначає правові, економічні та організаційні основи зайнятості населення України, захищає від безробіття, а також визначає соціальні гарантії з боку держави в реалізації громадянами права на труд. В своїй діяльності міська служба зайнятості керується тим, що людський капітал – це багатство країни, головне джерело і умова економічного її розвитку, а також особистого благополуччя громадянина. “Клієнт – це найважливіша персона, яка будь-коли зверталася в наш центр зайнятості. Допомогти йому – головна мета і зміст нашої роботи” – таким гаслом в своїй роботі керується Славутицький центр зайнятості. За п`ятнадцятирічний період своєї роботи міська служба зайнятості пройшла декілька етапів свого розвитку, постійно покращуючи якість послуг, що надаються населенню.
На початку свого існування Славутицький центр зайнятості налічував 2 працівників. Сьогодні в ньому працюють 18 чоловік.
В перший рік свого існування в центрі на обліку не перебувало жодного безробітного. А перші 11 безробітних зареєструвалися в 1992 році, з яких 4 були працевлаштовані майже згодом. Сьогодні рівень безробіття коливається у межах 4%.
Спочатку центр зайнятості розміщувався в орендованому приміщенні автовокзалу в 2 невеличких кабінетах. Такі умови праці не могли повною мірою забезпечити якісні послуги. Але не дивлячись на це, колектив центру постійно працював над покращенням послуг, що надаються. Та найголовнішим є не оснащення робочих місць обладнанням і комп`ютерною технікою, а переосмисленням своєї ролі і місця в службі зайнятості, оволодіння принципово новими прийомами і методами роботи згідно з єдиною технологією.
Проблема безробіття, нажаль, залишається злободенною для багатьох урядів і держав. З переходом до ринкової економіки ускладнилась вона й в Україні. Основна мета державної політики у сфері зайнятості – забезпечувати умови для реалізації права громадян на працю, сприяти зайнятості населення й запобігати масовому безробіттю, здійснювати соціальний захист тимчасово непрацюючого населення та підтримувати неконкурентноспроможних на ринку праці громадян.
Реалії сучасного життя вимагають забезпечення єдиних підходів у наданні державою соціальних послуг з працевлаштування. Ще в 1996 році в центрі зайнятості була введена посада спеціаліста по зв’язкам з підприємствами. Результатом стало те, що вже через два місяці центр зайнятості отримав у&覜&覚&襫&覯&襫 більше інформації про наявність вільних робочих місць і вакантних посад. Покращилась і якість поданої від підприємств інформації. Слід відмітити, що ця робота почалась за підтримкою місії TACIS, яка в 1996 році сприяла модернізації роботи Славутицького центру зайнятості.
Паралельно з цими заходами проводилась робота по диспетчеризації прийому клієнтів. Була введена посада спеціаліста з розподілу потоків клієнтів. Це дозволило покращити ефективність роботи спеціалістів центру зайнятості і в значній мірі позбутися такого явища, як черга. Обидві ці ініціативи Славутицького центру зайнятості в подальшому лягли в основу Єдиної технології обслуговування незайнятого населення (ЄТОНН).
Славутицький міський центр зайнятості одним з перших в Київській області впровадив у свою роботу ЄТОНН. Єдина технологія – це спосіб діяльності спеціалістів в наданні передбачених законом послуг громадянам. Вона побудована на основі раціонального розподілу дій на скоординовані процедури та операції із визначенням оптимальних методів і засобів їх виконання. Основні принципи технології – це спеціалізація та кооперування праці персоналу, пропорційність і синхронність, прямоточність і безперервність. Основними концептуальними засадами ЄТОНН є активізація власних зусиль клієнтів служби зайнятості, підвищення відповідальності фахівців служби зайнятості, розподіл потоків клієнтів та приміщень на функціональні сектори, а головне – зміцнення взаємодії служби зайнятості з роботодавцями.
Сьогодні розпочався принципово новий етап розвитку міської служби зайнятості, а саме надання довідково-консультаційних послуг через мережу Інтернет. Це ще раз доводить, що Славутицька міська служба зайнятості не стоїть на місці, вона не цурається прогресивних методів роботи, навіть якщо це вимагає додаткових зусиль і завжди орієнтується на потреби клієнта.
Пошуки нових ефективних форм і методів роботи в нашому центрі велися й ведуться постійно.
Сьогодні в центрі створені всі умови для того аби шукаючі роботу громадяни мали змогу її якнайскоріше отримати. Причому арсенал форм роботи, які використовуються в центрі зайнятості, дуже широкий: від покращення поінформованості сьогоднішнього клієнта до отримання освіти та допомоги в написанні резюме. Та й розподіл центру зайнятості на функціонально-просторові сектори дає змогу працювати ефективніше та надавати більше послуг більшій кількості клієнтів. І служба зайнятості вцілому і Славутицький міський центр зокрема дещо змінили установки своєї роботи, працюючи під гаслом: “Роботодавець – клієнт номер один”. Це аніскільки не принижує важливість безробітного як клієнта центру, а навпаки налагодження тісної та плідної співпраці з роботодавцем дає змогу задовольнити потреби безробітних у повній мірі. Ми намагаємося не тільки бути посередниками між роботодавцями та шукаючими роботу, а й “познайомити” один з одним, а це саме той шлях, який допомагає встановлювати баланс між попитом та пропозицією на ринку праці нашого міста.
Сьогодні служба зайнятості приходить на допомогу не тільки роботодавцям та безробітним, а й молоді. Зустрічі з школярами випускних класів, організовані для молоді ярмарки професій, допомагають їм зорієнтуватися та зробити правильний вибір свого професійного шляху.
Одне з найболючіших питань сьогодення – це ліквідація підприємств, установ, організацій, яке призводить до вивільнення працівників з підприємств. Отримавши перші сигнали про вивільнення на підприємствах, ми пропонуємо свою допомогу трудовим колективам, проводимо зустрічі з ними та відповідаємо на питання. А тому ті, кому все ж таки довелося покинути стіни підприємства й залишитися без роботи, приходять до центру вже належним чином обізнані.
Наша система обслуговування клієнтів організовує і дисциплінує як працівників, так і клієнтів, підвищує їх власну активність та відповідальність за свої дії щодо пошуку роботи, надає системності в організації праці адже не секрет, що більше ніж за десять років існування служби наші клієнти звикли до пасивного стилю поведінки. Сьогодні вони мають змогу користуватись даними про вільні робочі місця та вакантні посади не тільки нашого міста, області, України, сусідньої області та за кордоном, а й знаходити для себе підходящі варіанти і планувати свої подальші дії.
Здійснення заходів служби зайнятості щодо співпраці працівників служби та її клієнтів дає змогу стабілізувати рівень безробіття та зменшувати його тривалість.
А надання послуг через мережу Інтернет – один з тих прогресивних здобутків центру, які використовуємо в нашій роботі. Ми прагнемо бути для наших клієнтів доступними та корисними.