Положення про управління електронного врядування виконавчого комітету Славутицької міської ради
(затв.
Рішенням Міської ради від 26.03.2010р. № 1230-41-V ):
І. Загальні положення
1.1. Управління електронного врядування виконавчого комітету Славутицької міської ради (надалі – Управління) є структурним підрозділом виконавчого комітету Славутицької міської ради.
1.2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської обласної ради, розпорядженнями Київської обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Регламентом Славутицької міської ради, Регламентом виконавчого комітету, Кодексом етики, честі, порядності, добросовісного та ефективного управління територіальної громади м.Славутича, іншими діючими нормативно-правовими актами, цим Положенням, вимогами міжнародного стандарту ISO9001:2008, а також документами системи управління якістю.
1.3. Управління створюється, реорганізується і ліквідується Славутицькою міською радою, є підзвітним і підконтрольним їй та підпорядкованим виконавчому комітету.
ІІ. Основними завданнями Управління є:
2.1. Реалізація права громадян на інформацію, забезпечення гласності і відкритості діяльності міської влади.
2.2. Інформування громадян про діяльність органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, застосовуючи інформаційні технології.
2.3. Формування офіційної інформаційної політики та координація діяльності муніципальних (міських) засобів масової інформації (ЗМІ), сприяння поширенню ЗМІ, розташованими на території міста, офіційної інформації про найважливіші політичні, соціально-економічні, гуманітарні, інші суспільні процеси та події.
2.4. Організація та технічний супровід (підтримка) електронного документообігу та інформаційно-комунікативних технологій в органах державної влади та місцевого самоврядування.
2.5. Забезпечення можливості звернення громадян до органів місцевого самоврядування, застосовуючи інформаційні технології.
2.6. Надання адміністративних послуг, застосовуючи інформаційні технології.
2.7. Впровадження ефективних нормативно-правових механізмів реалізації права на доступ до інформації.
2.8. Забезпечення конфіденційності і дотримання правил інформаційної безпеки.
2.9. Організація роботи щодо функціонування та розвитку інформаційно-комп’ютерних спеціалізованих систем, локальних і телефонних мереж, інформаційно-аналітичних комплексів, баз даних, технічного парку комп’ютерної техніки, інтеграції доступу до інших мереж виконавчого комітету Славутицької міської ради та його структурних підрозділів.
2.10. Створення і пропагування позитивного іміджу міста та його громади в загальноукраїнських ЗМІ, а також діяльності міської влади територіальної громади.
2.11. Організація взаємодії і постійного діалогу з громадянами й громадськими організаціями та об`єднаннями тощо.
ІІІ. Функції Управління
3.1. Об’єднання інформаційних ресурсів і послуг органів державної влади, і місцевого самоврядування.
3.2. Забезпечення створення нормативно-правової бази застосування інформаційно-комп’ютерних технологій.
3.3. Визначення та створення умов надання адміністративних послуг в режимі он-лайн, правового статусу електронного документа й електронного підпису, правового статусу і умов захисту персональних даних та правового статусу муніципальних інформаційних ресурсів.
3.4. Сприяння організації пунктів колективного доступу населення до систем муніципальних (адміністративних) послуг в режимі он-лайн
3.5. Сприяння створенню сучасної мультисервісної телекомунікаційної мережі органів місцевого самоврядування та виконавчих органів державної влади.
3.6. Здійснення інформатизації всіх внутрішніх управлінських (адміністративних) процесів органів місцевого самоврядування.
3.7. Створення інтегрованого інформаційно-телекомунікаційного середовища органів місцевого самоврядування та виконавчих органів державної влади.
3.8. Забезпечення створення інтерактивності в загальноміських комп’ютерних інформаційних мережах.
3.9. Забезпечення уніфікації інформаційних процесів та процедур.
3.10. Забезпечення використання існуючих систем збору, обробки, збереження накопиченої інформації та її архівацію.
3.11. Сприяння підвищенню комп’ютерної грамотності населення, зокрема за рахунок впровадження інформаційних технологій у процес навчання в закладах освіти.
3.12. Участь у проведенні організаційних перетворень в органах місцевого самоврядування з урахуванням результатів аналізу та систематизації інформаційних відносин та потоків.
3.13. Забезпечення модернізації муніципальної системи документообігу за умови використання комп’ютерних інформаційних технологій.
3.14. З метою сумісного обслуговування населення та бізнесових структур участь в розробках регламентів взаємодії органів місцевого самоврядування.
3.15. Створення та забезпечення функціонування єдиного офіційного веб-порталу «www.e-slavutich.gov.ua» органів місцевого самоврядування.
3.16. Розробка та здійснення заходів, спрямованих на розвиток, наповнення і захист інформаційного простору, щодо підтримки ЗМІ (телебачення, радіо, преса, Інтернет, тощо) на території м. Славутича.
3.17. Здійснення заходів щодо висвітлення в ЗМІ офіційної позиції та документів міського голови, міської ради, виконавчого комітету та його структурних підрозділів.
3.18. Аналіз діяльності ЗМІ, видавничих структур щодо висвітлення соціально-економічного, екологічного, культурного, соціального стану в місті з метою інформування міського голови, міської ради, виконавчого комітету та його структурних підрозділів.
3.19. Забезпечення публікації (виступи) у ЗМІ керівників або інших відповідальних працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, депутатів міської ради.
3.20. Розробка проектів рішень міської ради, виконавчого комітету Славутицької міської ради, розпоряджень міського голови та внесення їх на розгляд відповідно до міської ради, виконавчого комітету, міського голови.
3.21. Забезпечення налагодження і функціонування локальної обчислювальної мережі виконавчого комітету Славутицької міської ради (в т.ч. і спеціалізованих мереж) та підтримка її в робочому стані, закріплення за користувачами всіх підключених підрозділів реквізитів (технічне функціонування спеціалізованого домену «slav.gov.ua»), необхідних для безпечного існування інформації та локальної обчислювальної мережі. Взаємодія з іншими мережами, налагодження та адміністрування доступу до мережі Інтернет.
3.22. Організація роботи корпоративної електронної поштової системи FossMail та офіційної електронної пошти мережі Інтернет (технічна підтримка поштового серверу «mail.slav.gov.ua»).
3.23. Забезпечення виконання адміністрування серверів (спеціалізованого програмного забезпечення, баз даних, інформаційно-аналітичних комплексів) виконавчого комітету Славутицької міської ради та функціонування клієнтських модулів баз даних.
3.24. Забезпечення та контроль організації сервісного обслуговування комп’ютерної, копіювальної, друкувальної техніки, локальних обчислювальних та телефонних мереж, спеціалізованих засобів маршрутизації інформаційних даних та відомчої гібридної автоматизованої телефонної станції.
3.25. Створення архівів інформації про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування, в тому числі службових електронних архівів технічної інформації.
3.26. Участь в підготовці матеріалів щодо інформаційного співробітництва з підприємствами, установами і організаціями всіх форм власності, відповідно з направленням роботи Управління.
3.27. Розгляд звернень громадян з питань, пов`язаних з роботою міста, підприємств, установ та організацій всіх форм власності, в межах компетенції Управління.
3.28. Виконання вимог документації системи управління якістю.
3.29. Виконання інших функцій, визначених керівництвом.
IV. Права Управління
4.1. Залучати у встановленому порядку спеціалістів, структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради, підприємства, установи та організації, об’єднання громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції.
4.2. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, довідки, аналітичні матеріали, статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
4.3. Вносити в установленому порядку та в межах своїх повноважень пропозиції щодо роботи суб`єктів інформаційної діяльності.
4.4. Готувати та вносити пропозиції до програм соціально-економічного розвитку міста з питань функціонування ЗМІ, телерадіоорганізацій, Інтернет-видавництв, інших виробників інформаційної продукції.
4.5. В разі потреби вносити пропозиції міському голові або керівникам проектів про створення комісій, експертних (робочих) груп, в тому числі із залученням до них фахівців на договірній основі.
4.6. Скликати в установленому порядку наради, семінари з питань, що належать до компетенції Управління.
V. Організація роботи Управління
5.1. Структура та чисельність працівників Управління визначається рішенням Славутицької міської ради та штатним розписом виконавчого комітету Славутицької міської ради.
5.2. Керівництво Управлінням здійснює начальник Управління.
Начальник Управління має заступника. У разі відсутності начальника Управління виконання його обов’язків покладається на заступника начальника управління.
5.3. Службові обов`язки працівників Управління визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою за поданням начальника Управління електронного врядування.
5.4. Робота Управління здійснюється на основі планів роботи міської ради, виконавчого комітету, доручень міського голови, керуючого справами, начальника Управління, а також керівників програм, що стосуються компетенції Управління.
5.5. Управління працює у відповідності з правилами внутрішнього трудового розпорядку та іншими документами в цій сфері правовідносин.
5.6. Діловодство Управління ведеться згідно з номенклатурою справ управління електронного врядування, що затверджується керуючим справами виконавчого комітету міської ради.
5.7. Управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з профільними комісіями Славутицької міської ради, структурними підрозділами виконавчого комітету Славутицької міської ради, місцевими органами державної виконавчої влади, а також підприємствами, установами, організаціями, міськими та загальноукраїнськими ЗМІ й об’єднаннями громадян.
VI. Начальник Управління
6.1. Здійснює керівництво діяльністю та організовує роботу Управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності його працівників.
6.2. Забезпечує виконання планів роботи Управління та виконавчого комітету, доручень міського голови, керуючого справами виконавчого комітету, а також керівників програм з питань, що стосуються компетенції Управління.
6.3. Вносить на затвердження міського голови посадові інструкції працівників Управління. Затверджує розподіл обов’язків між працівниками Управління, контролює виконання, забезпечує дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку.
6.4. У встановленому порядку вносить пропозиції щодо призначення, переміщення та звільнення працівників Управління, їх заохочення та накладення стягнення, погоджує надання їм відпусток.
6.5. Координує у встановленому порядку роботу Управління з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету.
6.6. Аналізує результати роботи працівників Управління і вживає заходів щодо підвищення її ефективності.
6.7. Розробляє проекти рішень міської ради, виконавчого комітету Славутицької міської ради, розпоряджень міського голови та вносить їх на розгляд відповідно до міської ради, виконавчого комітету, міського голови, а також пропозиції, службові та доповідні записки, що належать до повноважень Управління.
6.8. Бере участь в сесіях міської ради, засіданнях виконавчого комітету, засіданнях консультативних, дорадчих та інших органів виконавчого комітету, нарадах, семінарах.
6.9. Підписує та візує документи в межах своєї компетенції.
6.10. Здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів та іншої службової документації в паперовому та електронному вигляді.
6.11. Здійснює особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності Управління, вживає заходів для забезпечення своєчасного розгляду звернень.
6.12. Виконує інші доручення керівництва.
6.13. Начальник управління повинен мати:
- громадянство України;
- повну вищу відповідну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста;
- стаж роботи за фахом у державній службі (органах місцевого самоврядування) не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах на керівних посадах не менше 5 років.