Відгуки
В період з 23-07-2020 до сьогодні
Дорожовець ІС
продовження: потрібна мені інформація. Мені було відмовлено. На другий день я прийшов з ноутбуком.Заплатив за послугу та хотів перевірити справність диска та наявну на ньому інформацію. Мені заборонили це робити у відділенні. Я хотів звернутися до керівника відділення, але зрозумів, що він працює дистанційно. Я з ним не міг поспілкуватися 2 дні поспіль. Прошу пояснити: 1.Чому я повинен ходити два дні за товаром? 2.Чому порушуються мої права споживача? Вимагаю вибачень від керівника відділення. Інакше звернусь в міське відділення Держспоживслужби чи на телебачення.
Дорожовець ІС
Я старий користувач"Нової пошти".Пенсіонер.Ятак розумію,ви "пошта майбутннього".Чому у вас такий поганий сервіс. Наводжу приклад.7.07.21 та 8.07.21 у 2 відділенні Володимир-Волинської філії відбулося наступне. Я замовив зовнішній накопичувач з потрібною інформацією на суму 4992 гр, який мав отримати у відділенні. Наскільки мені відомо, товар можна оглянути у відділенні та перевірити на справність. 7.07.21 мені заявили, що у відділенні цього зробити не можуть. Я запропонував залишити пенсійне посвідчення і з працівником відділення пройти на мою роботу(7 хв.ходу) де я перевірю справність диска і чи є на ньому п
Виталий Медведь
Отделение закрылось. Возможно, временно
#2719 | msi 09-10-2020 21:01
msi
випадково прочитав технічну інфу до цієї сторінки:

Зміни: 30-07-2020 21:15 msi

гадаю це глюк
Виталий Медведь
Дмитрий Черкасов разбился насмерть. Страницу нужно перенести в архив