ЗАКРИТО
ДИВ.ЕЛЬДОРАДО


ноутбуки, комп`ютери, монітори, принтери, телевізори, відеоплейери, навушники, аксесуари, акустичні системи, відео та фотокамери, дрібна та габаритна побутова техніка, посуд, кондиціонери, чисті диски, акумулятори, фотоальбоми.

паркування, доставка.

Технополіс (by fraskini) Технополіс
фото: К.Ушмаев (fraskini)

ТехнополісТехнополіс
Відгуків: 9  Новий відгук Додано: 28-07-2009 22:05 msi  Зміни: 20-10-2013 03:45 msi
Відгуки відвідувачів:
останні знизу
#88 | Doddy (гість) 30-09-2009 06:19
Doddy (гість)
Последние фотки многое объясняют
#89 | Цinus 30-09-2009 10:19
Цinus
Незрозуміло, для чого був отой бугорок під травою праворуч і де він подівся? :)
#90 | msi 30-09-2009 11:23
msi
У відділі побутової техніки (а мо і в інших є) висять паперові лінійки довжиной 1 метр для клієнтів. Щоб мали змогу самостійно виміряти габарити товару та примірятися, визначатися, купувати. АЛЕ! Звертайте увагу на точність Технополісового паперового метру - траплялося, коли після позначки "40 см" одразу йшла "42" замість "41", що індоді може стати прикрим непорозумінням (наприклад автоматична мийка посуду не влізе у призначене для неї місце)
#149 | msi 30-12-2009 13:27
msi
Будьте уважні та спочатку уточнюйте усі нюанси щодо акцій, кредитів та інших заохочувальних транспарантів Технополісу.
Ось наприклад:

1. Картка учасника Клубу "Технополіс". Картонка у вигляді візитки з штрихкодом, без зазначення власника картки. Не зважаючи на інформацію, подану на офіційному сайті "Технополіс" ( посилання  ), знижка учасникам Клубу не надається.

2. Не зважаючи на гасло "В кредит доступно все" (на сайті, в рекламній газеті Технополісу), на справді в кредит доступно не все, спочатку треба уточнити у продавця, чи можна узяти в кредит за обраною схемою обраний товар (він подивиться у базі).

3. Акції акціями, проте пакети "Технополіс" не безкоштовні (1 грн.)

4. Якщо плануєте оформити кредит, зважайте на те, що оформленням займається людина з персоналу Технополіса, яка може бути зайнята іншими справами (обслуговуванням покупців в торгівельній залі, тощо). Також деколи може промайнути казочка про паганий зв'язок із банком у вихідні дні чи після 17 годин у будні дні.

5. Продавець має право встановити символічну (але приємну, а іноді - вирішальну) знижку на деякий товар, який акцією не позначений. Який саме товар і яку максимум знижку можливо отримати, можна дізнатися в продавця (а він - з комп'ютерної бази).

6. Навіть якщо ви дісталися каси разом із продавцем, який перевірив товар, виписав гарантійку й запакував акуратно та заклеїв скотчем, не виключено що охоронник зажадає "залізти" до коробки після того, як ви заплатили і вже захочете йти. Прослідкуйте, щоби він не пошкодив упаковку та як слід складав її начиння. Бува й закидує аби як, до того ж розірвавши красиво прокладений "скотч".

Проте, будь там що, асортимент магазину достойний і на даний час в Славутичі більше такого вибору не знайдеш.
#150 | msi 30-12-2009 13:33
msi
Також не розраховуйте дуже отримати вичерпну інформацію за телефоном Гарячої лінії 0-800-505-035. Найчастіше дівчина по той бік лінії зв'язку не володіє інформацією й не знає що відповісти на деякі питання. Можливо є якісь розбіжності в принципах роботи окремих торгівельних точок мережі "Технополіс" і в них є можливість встановлювати свої правила, чи хто зна...
#257 | mcros 16-01-2010 19:20
mcros
охранника посылать. после оплаты — товар твоя собственность, никто не может без твоего согласия ничего с ним делать. если у него есть сомнения — милиция, протокол, отпечатки пальцев. но проще попросить пригласить главного менеджера и спросить что за проблемы с выходом из магазина. в случае, если охранник настаивает на факте кражи, попросить предъявить записи — у них ведётся видеонаблюдение. далее по факту просмотра. либо добровольно показать, либо с милицией.

всё это сильно нервы мотает. поэтому не всегда разумно. но решать вам.
#259 | msi 17-01-2010 20:20
msi
охоронник бачив, що коробку приніс до каси продавець. тобто що? тобто виходить він не довіряє продавцю (як то кажуть менеджеру зі збуту). он воно як :)
#1255 | msi 14-11-2010 16:54
msi
на 13-14 ноября была назначена акция в сети Технополис (о ней сообщалось SMSками владельцам клубной карты):
"Предъяви СМС кассиру и получи скидку 15% на вторую покупку в чеке! Действует 13-14 ноября (кроме ПК и мобильных телефонов). Детали по телефону 0-800-50-50-35"

дык эта... все кто принял приглашение купить со скидкой были "приятно" удивлены и озадачены: скидка 15 процентов на вторую покупку действует только при условии, что первая покупка будет дороже второй.

хотелось бы посмотреть на идиота, пришедшего за холодильником с 15% скидкой и купившего с перепугу еще что-нибудь (причем это "что-нибудь" дороже приглянувшегося холодильника и без скидки)


---
Відредаговано 14-11-2010 17:03

#1256 | msi 14-11-2010 17:01
msi
также планируется новая ацкия (не путать с "акция", гыг) с 19 по 21 ноября:

Тройной прыжок!
1-й товар - 7%
2-й товар - 10%
3-й товар - 15%
Распространяется на приобретение до трех товаров в одном чеке. Стоимость каждого следующего товара должна быть меньше стоимости предыдущего.
Не распространяется на фото, компьютерную технику, мобильные телефоны, акционные позиции и покупку в кредит.

хочешь скидку 15% на магнитолку? купи плазму и стиралку
хочешь 15% скидку на плазму? ну я не знаааю... три плазмы?


---
Відредаговано 14-11-2010 17:04

 Новий відгук