ПОРЯДОК
НАДАННЯ В КОРИСТУВАННЯ АБОНЕНТНИХ СКРИНЬОК ОБ`ЄКТАМИ ПОШТОВОГО ЗВ`ЯЗКУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДИРЕКЦІЇ УДППЗ "УКРПОШТА".
Київська обласна дирекція УДППЗ "Укрпошта", у подальшому Пошта надає в користування фізичним та юридичним особам встановлені в операційних залах об`єктів поштового зв`язку Київської обласної дирекції УДППЗ "Укрпошта" абонементні скриньки для одержання періодичних друкованих видань, письмової кореспонденції, повідомлень про надходження поштових відправлень, поштових переказів, що адресовані або дослані на абонементну скриньку згідно з заявою адресата (відправника), подану через об`єкти поштового зв`язку Українського державного підприємства поштового зв`язку "Укрпошта".
Для одержання в користування абонементної скриньки
фізичні особи особисто подають заяву на ім`я начальника об`єкта поштового зв`язку, де зазначається - повністю прізвище, ім`я та по батькові заявника, найменування документа, що посвідчує особу, його номер, серія, дата видачі, ким виданий, адреса місця проживання та термін надання абонементної скриньки у користування.
Юридичні особи, в заяві на користування абонскринькою зазначають - дані свідоцтва про державну реєстрацію суб`єкта підприємницької діяльності (найменування, серія, номер, дата реєстрації і ким видане), юридичну адресу, місцезнаходження, номер телефону (факсу), банківські реквізити, а також термін надання абонементної скриньки у користування. Під час подання заяви пред`являється оригінал свідоцтва про державну реєстрацію або його нотаріально завірена копія.
Ключі від абонскриньки Пошта видає під особистий розпис фізичної або уповноваженої особи після сплати за весь термін оренди, визначений у заяві (договорі), згідно з діючими тарифами на послуги поштового зв`язку.
Заява на користування абонементною скринькою поновлюється не рідше одного разу на рік.
Надання однієї абонементної скриньки у користування кількома адресатами, як і передача її у користування іншій особі, не допускаються. У разі порушення даної вимоги, а також у зв`язку з закінченням терміну користування, несплати за користування абонскриньки або відмови абонента від подальшого користування, Пошта має право розірвати договір і припинити вкладання до абонементної скриньки пошти та періодичних видань.
У таких випадках вся кореспонденція та преса, що буде надходити на ім`я абонента, не буде вкладена до абонскриньки, а зберігатиметься об`єктом поштового зв`язку до проведення остаточного розрахунку за користування абонскринькою але не більше місяця, у відповідності до вимог Правил надання послуг поштового зв`язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 серпня 2002 року №1155.
У разі закінчення терміну користування абонскринькою або розірвання договору абонент повинен у триденний термін повернути ключ від абонскриньки, або сплатити об`єкту поштового зв`язку плату за виготовлення ключа у відповідності до затверджених тарифів.
Роботи по встановленню в абонементних скриньках нового замка, ремонту замка або самої скриньки у разі їх пошкодження з вини абонента або заміна замка у випадку втрати ключа, виконуються Поштою згідно з діючими тарифами на послуги поштового зв`язку за рахунок абонента.
Примітка: цей порядок розроблений у відповідності до вимог чинного законодавства України (Закону "Про поштовий зв`язок" , Правил надання послуг поштового зв`язку та інших нормативно-правових актів).